vrijdag 11 mei 2012

Ding 18 - boekenkast

Dat lijkt me wel wat, dacht ik, na het lezen van de informatie over LibraryThing.

Na aanmelding via FB wilde ik mijn eerste boek plaatsen, maar krijg foutmelding na foutmelding. Dus wel even het juiste systeem als zoekoptie nemen. Uiteindelijk lukt het toch vrij snel om 10 boeken te plaatsen (http://www.librarything.nl/catalog/EllenBakker).



Over een aantal van 'mijn' boeken zijn heel wat besprekingen geplaatst. De discussies blijken lijstjes van gelezen/te lezen boeken te zijn. Het is mogelijk om je aan te sluiten bij een groep en zo ontstaan denk ik heel veel boekenlijsten. Heb zelf wat meer tijd nodig om het (nut van) het systeem te doorgronden en ermee om te leren gaan.





1 opmerking:

  1. Die foutmeldingen worden veroorzaakt door problemen met de koppeling tussen een aantal catalogi en Librarything. Spijtig en ik weet niet waar de oplossing vandaan moet komen. Dat het heel interessant is door de enorme hoeveelheid informatie die door gebruikers is toegevoegd,is een ding dat zeker is. Als het je interesse heeft, dan ben je daar voorlopig niet op uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen