vrijdag 4 mei 2012

Ding 17 - Ontdek je plekje

Google Maps en Google Street View zijn beide leuk om te gebruiken. De eerste gebruik ik om mijn  hardlooprondjes na te meten en te bewaren. Krijg het alleen niet voor elkaar om i.p.v. deze kaart, de sattelietfoto te plaatsen.
9 mei 2012: N.a.v. onderstaande reactie kaartje weer verwijderd, omdat het een privéroute is en dus niet zichtbaar voor de lezer.

Verder nog onze vakantiestek Chaam bezocht en ik kon het ook niet laten om mijn geboortedorp en -straat te bezoeken. Hier zie je resp. het huis waar ik geboren ben en de doorkijk naar het huis waar ik vanaf mijn 4e jaar opgegroeid ben: het (verste) dak is nog net te zien!







De bonusoefening laat ik even voor wat het is. Wie weet later.

1 opmerking:

  1. Je bent al een heel eind gekomen. Het kaartje geeft aan dat het een privéroute is. Je kunt 'm waarschijnlijk alleen delen als je de route openbaar maakt.

    BeantwoordenVerwijderen